Translate

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

jak się nie ma co sie lubi to.. się lubi co się ma :)

 witam, witam.

dzisiaj postanowiłam zrobić sobie scrapka z zdjęć które są z Francji dokładniej z  ulicy :D. bardzo ciekawa sprawa bo mam mało materiału do robienia ale nie ważne. jednak że z powodu braku artykułów  zauważyłam ze jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma tooooo ..uruchamia się wyobraźnia i chyba jak na razie z barku laku nawet nawet wyszedł mi ten scrapek !  sama robiłam niebieskie wstawki, guziki znalazłam w domu, nawet "stempel" to gumka od ołówka :)  także brak kasy zmusza do ruszenia głową... do fantazji i zwiększonej wyobraźni. także ludzie przesyłam wam pozytywną moc wyobraźni i zachęcam do robienia scrapków z niczego ! najlepsza zabawa ! 
pozdrawiam Ania ! :)

2 komentarze:

  1. supcio:) wyszło mi ostatnio w krzyżówce przysłowie łacińskie 'potrzeba zaostrza umysł' wię pewnie coś w tym jest droga Anno :) nie mogę się doczekać moich srapków,żeby dumnie zawisły na ścianie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale extra!!/o.o/

    OdpowiedzUsuń