Translate

sobota, 18 sierpnia 2012

bo w sobote sie tańczy tańczy tańczy !! :)

witam wszystkich bardzo serdecznie !
postanowiłam dziś zrobić scrapka znów z zdjęć, które były robione we Francji -> bardzo inspirujący czas . a więc do tematu w sobotę się tańczy tańczy tańczy ! więc zatańczmy :) na zdjęciu pan który sobie tańczy na ulicy, kto by pomyślał, więc poprosiłam żeby zatańczył dla mnie, ale niestety chłopak myślał ze jestem z prasy więc się cieszył , że będzie w gazecie, no niestety jednak musi się zadowolić tylko byciem na moim blogu ! :)
zatem tańczmy wszędzie gdzie jesteśmy, nie tylko w soboty ! podczas tańca wyzwalają się endorfiny i czujemy się szczęśliwi ! [:D]
pozdrawiam Anna :)



2 komentarze:

  1. Ne nie wolno tamczyc tylko w sobote, trzeba tanczyc nawet wtedy kiedy sie nie tanczy, mozg ma tanczyc, codziennie moj mozg np rano pląsa, musi byc plasanie ;) podejzewam co ten Pan tanczy napewno przyzwoicie to robil bo we Francji godnie tancza. Poczulam obowiazek skomentowania ;) chcialabym miec taka w mojej skrzyni skarbow ;) moze kiedys uda mi sie Ciebie o to poprosic ;) pozdrawiam tanecznie ;) i serdecznie angee

    OdpowiedzUsuń
  2. roztańczony srapek :)) ej Anula zapuść sobie mój mega hicior ala discopolowy:) "..Bo taniec to jest siła, raz kobieta mi się śniła co pięknie zatańczyła, a ze mnie śmiała się... .. bo ja tańczyć chce...może nauczysz mnie jak tańczy się!ja bujam się, bujam się" HIT xD gwarantuję że będziesz tańczyć nie tylko w sobotę:) w ten dzień to ewentualnie 'Saturday Night Fever'! sasasa...:) buźka:) podpisano: głupia ciocia :P

    OdpowiedzUsuń