Translate

piątek, 24 sierpnia 2012

FLOWER POWER

witam ! :)
postanowiłam stworzyć nowy scrapek ze zdjęciami kwiatowymi. właśnie dlaczego ? kto mnie zna to wie chyba jaki zawód chciałabym podjąć po skończeniu studiów - florysta ? mam taką nadzieje. dlatego naszła mnie myśl, żeby w końcu coś z motywem kwiatowym wykonać. jak byłam na praktykach w kwiaciarni zastanawiałam się dlaczego ludzie kupują tak mało kwiatów? dlaczego wesela gdzie powinny być na pierwszym miejscu kwiaty, odchodzą od tego. fakt faktem można by mieć po weselu piwniczkę zapchaną winami, ale kwiaty są wg. mnie nieodzownym elementem tak pięknej ceremioni. skoro już na muzykantów wydaje się  około 3 tys., czemu więc na kwiaty ŻYWE  sie tyle nie wydaje, dlaczego odeszliśmy od dostawania bukietów, i tak naprawdę, czy przedaliście te wszystkie książki które, dostaliście na wesele no prosze was ? okej może i pięknie dostać kretki zeszyty, maskotki ect. zeby dać do domu dziecka .
 dobra koniec marudzenia. ale zachęcam was do przejścia się do kwiaciarni i poproszenie do 10 zł. małego bukietu na pewno coś dało by się zrobić. na zdjęciach przesyłam scrapka z targu kwiatowego :)

3 komentarze:

  1. 'kretko' (kredki!) moja kochana:) ja lubię dostawać kwiaty i lubię kupować też :) jak przytargam je do domu to aż mi się micha cieszy :) może nie kupuję do domu bukietów ale daję słowo wiącha świeżych kwiatów daje takiego małego powera:) i jakoś tak weselej w domu od razu:D mogę ci już zacząć szukać lokalu w Hamburgu na twoją własną piękną kwiaciarnię?... tylko pamiętaj!ucz się sprechać ;) buziole:* (elcia)

    OdpowiedzUsuń
  2. w mojej kwiaciarni przyszli Panstwo mlodzi majacy wesele w Hiltonie(!) i uznali ze dekoracja sali kwiatami za 600zl to stanowczo za duzo;p i skonczylo sie na tym, ze oplacil im to hotel zeby nie bylo wiochy... tak ze wiesz Ann, ludzie sa rozni:) bardzo ladny skrapek, jest moc:) do zobaczenia niebawem:D Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo często czytam Kamasutrę tę książkę którą dostałam od ciebie na weselu zamiast kwiatów!! hahahaha :D /o/o/

    OdpowiedzUsuń