Translate

środa, 20 czerwca 2012

pierwszy scrap, nie lubie blogować


nie lubię blogować, no ale stało się, mój blog będzie poświęcony temu co staram się tworzyć.. zacznę od pierwszego scrapka, był to chyba marzec tym jakże pięknemu hobby zaczarowała mnie olennka - mój MENTOR, w świecie scrapkowym bardzo znana, więc jak ona powiedziała ze jest git to się ucieszyłam . Dodatkowo nie lubię blogować, bo za bardzo pisać nie umiem ale za to w moim blogu będą moje prace więc będzie minimum tekstu :)

polecam oczywiście blog olennki http://olennka-handmade.blogspot.com dużo dużo inspiracji :)

3 komentarze:

  1. uuuu, ujawniasz sie Anno :) śliczne:) powodzenia i wytrwałości w scrapcowaniu:) jeden dla mnie, wiesz jaki... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie, działaj lasencja bo talent masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak super :) będziemy śledzić twoje prace :)
    /sis/

    OdpowiedzUsuń