Translate

sobota, 23 czerwca 2012

dzień ojca, nowy scrap

wczoraj miałam przyjemność pracować z olennką i dorą -> przy nich czuję się jak małe dziecko w świecie scrapkowym, ale za to ile nauki -> na pewno nie pójdzie w las . miałam kilka potknięć, ale na szczęście olennka wyciągnęła mnie z opresji.  wysyłam mój stworzony nowy scrap na konkursik ale nie wiem nawet jak mam wysłać prace face palm ale okej coś poradzimy :D
















dodatkowo chciałam wszystkim przypomnieć, że dziś jest dzień ojca nie zapomnijcie o swoich TATKACH nie ważne jakie macie lub mieliście z nim relacje zawsze jest miło usłyszeć choćby życzenia. Ja mojemu tatkowi zrobiłam karteczkę i upiekłam sernikowe muffinki.. mniam na maxa ! także pamiętajcie o nich :)












1 komentarz:

  1. Ależ tatek musiał się ucieszyć z prezentu, kartka superaśna:) Ja niestety nie dodzwoniłem się do taty w jego dniu. Muffin`ek po wygladzie wygląda smacznie a co dopiero w smaku Super.

    OdpowiedzUsuń